În mini vacanța de 1 Decembrie (2015) am fost cu câțiva prieteni la Moeciu de sus, un loc perfect daca dorești să te îmbeți și să nu faci altceva. Totuși fiind tineri și neastâmpărați am zis să mai vizităm una alta, iar cum în apropiere de locația noastră se aflau câteva puncte de interes turistic, ne-am urcat în mașină și am dat o fugă pe la ele. Am mers pe rând la Chieile Grădiștei, Brașov, Râșnov și Bran. Nu am făcut nimic spectaculos, doar ne-am plimbat, singurul obiectiv turistic pe care l-am vizitat cu adevărat în prima zi de plimbare a fost cetatea Râșnov, dar sincer să fiu, nu am văzut-o prea bine pentru că era destul de întuneric. În timp ce coboram de la cetate ne-a sărit în ochi Dino Parcul, iar unul din prietenii mei a fost extrem de încântat de el și mai că ne-a convins să intrăm. Inițial acceptasem, dar văzând prețul biletului și fiind și seară am renunțat la idee, nu cred că se merita, mai ales că era întuneric, era o expoziție de reptile preistorice în mărime naturală și ne mai aflam și în pădure, deci toate condițiile pentru a filma un thriller, dar văzându-i dezamăgirea în ochi i-am promis că vom reveni a doua zi. Și așa am făcut, am revenit la Dino, nino, am intrat și oarecum am rămas impresionat. În ciuda faptului că te afli în pădure ai toate condițiile pentru ați petrece o zi acolo. Ai un restaurant, o sală de cinema și chiar locuri de joacă pentru copii. Din păcate nu am putut petrece toată ziua, deoarece ne grăbeam să plecăm, dar cred că am stat în jur de o oră, două, ceea ce e puțin. Dacă alegeți să vă duceți în acest loc, făceți-vă timp pentru vreo 4-5 ore, adică e bine să citiți și informațiile care vi se pun la dispoziție la fiecare exponat, nu doar să le vedeți, și cum spuneam, e un loc bun de recreere. Noi am avut ghinion, perioada nu era prea bună de plimbat prin pădure, fiind decembrie, vremea era instabilă, iar în ziua respectivă, deși era senin, vântul bătea destul de tare și nu știam la ce să fim mai atenți la expoziție sau la crengile care cădeau din copaci, aceasta fiind cam singura problemă pe care am sesizat-o, cred că ar putea să monteze niște plase deasupra aleilor pentru a asigura vizitatorii că nu li se întâmplă nimic. În rest, dacă aveți drum în zonă și mai ales dacă aveți copii, nu ezitați să vă duceți, eu aștept să crească nepoțelul puțin mai mare și voi face o excursie special cu el!

Articolul acesta l-am scris pentru că am dat peste fotografiile din acea vacanță, uitasem de ele și dacă tot le-am găsit, am zis să uploadez câteva pe facebook, iar dacă tot am uploadat, de ce să nu scriu și câteva cuvinte? :)))

Numai bine! 🙂

(Vizualizări în total: 268 , vizualizări astăzi: 1)